Onze studenten op College en University

Our students at College and University

John Mchonga

John zit op de Technical University in Mombasa. Hier heeft hij zijn diploma gehaald. Nu gaat hij verder met zijn bachelor opleiding in bedrijfskunde.

John is at Technical University in Mombasa. Here he got his diploma. Now he continues with his bachelor's degree in business.

Joyce

Ons safari meisje. Doordat haar moeder vond dat John het meer nodig had, was er in eerste instantie geen geld voor Joyce. Wij vonden dit sneu en dachten ‘dan maar niet op safari’ en zo is haar bijnaam ontstaan. Ze studeert aan de Technical University in Mombasa: Craft Certificate of Business.

Our safari girl. Her mother thought John Mtana needed the help more than her daughter, so there was initially no money for Joyce. We felt sad because of this and thought 'we can skip our safari' and this created her nickname. She studies at Technical University of Mombasa: Craft Certificate of Business.

Phelis

Phelis  studeert aan de Nairobi Airways Traning Institute Hospitality

Phelis is studying at the Nairobi Airways Traning Institute Hospitality

Cleopatra

Cleopatra studeert aan de Kenya Coast National Polytechnic, cursus Secretariaat.

Cleopatra studies at Kenya Coast National Polytechnic, course Sectretarial

John Mtana

Onze eerste jongen. Gekregen van Joyce haar moeder. Volgens haar had John de hulp harder nodig dan haar dochter. Onbegrijpelijk als u zou weten waar ze wonen en nu gaat John studeren aan de  Africa Nazarene University Nairobi, Bachelor of Arts In Criminal Justice and Security Management.

Our first boy. Given by Joyce her mother. According to her, John needed the help more than her daughter. Incomprehensible if you would know where they live and now John is going to study at Africa Nazarene University Nairobi, Bachelor of Arts In Criminal Justice and Security Management.

Jamila

De dochter van onze visvrouw. Een schat van een mens en een even lieve dochter. Ze studeert aan  de IATA Tours and Travel Institute, Diploma in Hospitality Management

The daughter of our fishwoman. A treasure of a woman and an equally lovely daughter. She is studying at IATA Tours and Travel Institute, Diploma in Hospitality Management

Jackline

Is een laatbloeier en wat verlegen, lieve, zorgzame jonge vrouw die heel graag wilde studeren.  Ze doet nu een opleiding tot kleermaker.

Is a late bloomer and a somewhat shy, sweet, caring young woman who really wanted to study. She is training to be a tailor.

Zainab

Zainab zit op de Collage Moi University in Mombasa. Zainab is de oudste uit een eenouder gezin met vijf kinderen. Haar moeder lacht al net zo gemakkelijk als Zainab. Het is een feest om deze mensen te ontmoeten. Dat geldt overigens voor allemaal. Er zijn maar weinigen waar je geen big smile krijgt als ze zien dat je er bent. Aandacht is minstens zo belangrijk als een opleiding.

Zainab is at Collage Moi University in Mombasa. Zainab, the oldest from a single parent family with five children. Her mother laughs just as easily as Zainab. It is a joy to meet these people. This applies to all. There are very few where you do not get a big smile when they see you're there. Attention is at least as important as training.