Twitter account

Op Twitter @infomtwapa houden we u regelmatig op de hoogte van het wel en wee van de Stichting. Meldt u nu aan zodat u ook op de hoogte blijft!

Easy fit wellnessclub

De Easy fit Wellnessclub sponsort al jaren de stichting doordat zij geld inzamelen met een Mtwapabusje op de balie.

Easy fit Wellnessclub is sponsoring  the foundation for years, because they collect money with a Mtwapa-moneybox on the counter.

Donkergroen

Het groenvoorzieningsbedrijf Donkergroen heeft er voor gezorgd dat een van onze leerlingen een vervolgopleiding kan doen.

The landscaping company Donkergroen has ensured that one of our students can do further education.

Belimo

Het servomotoren bedrijf Belimo heeft ervoor gezorgd dat een van onze gezinnen een nieuw dak heeft gekregen met dakgoten die het regenwater opvangen waardoor ze steeds over voldoende drinkwater beschikken. Klik hier voor een informatiefilmpje van het bedrijf. Klik hier voor meer informatie over het nieuwe dak en de regenton.

On Twitter @infomtwapa we will keep you regularly informed of the ups and downs of the Foundation. Sign up now so that you stay informed!

Belimo actuators company payed for one of our families so they could have a new roof and gutters that collect rainwater. Now they always have plenty of drinking water. Click here for a video introduction of the company. Click here for more information on the new roof and the rain barrel.

Meermin

De eigenaresse van de Meermin kledingwinkel in Dronten doneert de opbrengst van de plastic tasjes, die je tegenwoordig moet aanschaffen bij een aankoop, aan onze stichting.

The owner of a clothing shop called Meermin in Dronten, offered us to donate the savings which they get from the plastic bags. In  the Netherlands they introduced a law since the first of January that every customer has to pay for a plastic bag, to save the environment.